sâmbătă, 15 august 2015

O mama isi asculta instinctul si isi salveaza bebelusul de tratamentele distrugatoare

Stephanie Smith fusese cu baietelul ei, Isaiah, la zeci de doctori in incercarea de a gasi vindecare sau macar alinare pentru suferinta datorata unor simptomele ale pielii care il chinuiau intr-un mod inimaginabil pe micut.

Lucrurile s-au schimbat in bine abia cand Stephanie s-a decis sa-si urmeze instinctul si intuitia.

Conform relatarilor revistei Mirror, Isaiah incepuse sa aiba eruptii masive de la 3 luni, cand dezvoltase o urticarie cu pete rosii care se transforma in carne vie cand era expusa la parfum sau detergenti emolienti.


Un doctor l-a diagnosticat pe Isaiah cu "eczema" [ce diagnostic "precis" - n.m.] si a prescris ... evident... un medicament pe baza de steroizi! Petele au disparut pentru scurta vreme, doar pentru a reveni in forta, aruncand copilasul intr-un cerc vicios tragic, in care medicul prescria tot mai multe medicamente pe baza de steroizi!

[Inca o data, vedem incompetenta si ignoranta medicilor alopati, care in mare lor majoritate nu stiu decat sa prescrie chimicale distrugatoare! - n.m.]


Eruptiile continuau. Lui Isaiah i-a cazut parul complet si a devenit letargic.
Dar toti doctorii (ZECI DE DOCTORI) care l-au vazut au spus ca este eczema”, a declarat Stephanie pentru revista Mirror. “Mi-au recomandat sa il intarc, fiindca proteinele din laptele matern ar putea inrautati eczema.” (?!?!?!?!?!?!)
Dupa 5 luni, un episod deosebit de grav a rezultat in leziuni rosii cu carne vie, astfel incat parintii au ajuns cu Isaiah la spital. Acolo (surpriza????) a fost "tratat" cu si mai multe medicamente pe baza de steroizi, mai multe si mai puternice! Pielea lui s-a imbunatatit pentru 48 de ore, dupa care totul s-a agravat din nou si Isaiah nu se mai oprea din urlete!

Image Credit: Isaiah Quinn Blog

Incercand sa-l protejeze pe Isaiah, familia a inceput sa se izoleze. Evitau orice si pe oricine despre care credeau ca ar putea cauza vreo infectie, ii acopereau permanent fata cu pansament si incercau sa-i lege manutele pentru a-l impiedica sa se scarpine in somn. Micutul se simtea bine doar in apa, astfel incat mamica lui petrecea ore intregi cu el in baie, lasand apa sa curga peste pielea lui.
De fiecare data cand pielea noastra se atingea de a lui, facea bubite si se umfla inimaginabil. nu-mi puteam nici macar lipi obrazul de al lui”, spune Stephanie, descriind cum nu putea nici macar sa-si tina propriul copil in brate, fara ca asta sa-i agraveze micutului "eczema"... “Cel mai bine se simtea in cadita lui, cu apa curgand peste pielea lui. Dar si asa avea dureri. Gemea incetisor, iar eu plangeam langa el.
Pe langa situatia dificila de a vedea neputincioasa tragedia si durerea fiului ei, Stephanie mai trebuia sa suporte si comentariile de la oameni straini care o intrebau pe Stephanie si pe sotul ei ce i-au facut copilului.
La un moment dat arata de parca nu mai avea piele, totul era carne vie”, a spus Stephanie. “Era in agonie. La un moment totul era atat de groaznic incat ma gandeam ‘doamne, daca asa va fi viata lui, mai bine ia-l.'
Disperata sa gaseasca o solutie, Stephanie a inceput sa caute pe internet (hehe!). Pe un forum despre iesirea din dependenta de medicamente pe baza de steroizi, Stephanie a gasit imagini cu alti copii care aveau pielea rosie si carne vie exact ca fiul ei.
Totul era despre efectele secundare ale medicamentelor pe baza de steroizi si cum se inrautatesc si se agraveaza simptomele cand nu mai folosesti acele medicamente”, a spus ea.
Stephanie si-a ascultat instinctul si a renuntat complet la acele medicamente in tratamentul lui Isaiah. In schimb, a inceput sa prepare propriile creme homeopate, experimentand cu diverse concentratii si combinatii pentru a gasi cel mai eficient tratament.


O combinatie din citronela si zinc a parut sa functioneze cel mai bine, iar in scurt timp Stephanie a inceput sa vada portiuni de piele curata acolo unde balsamul isi facea efectul.
Isaiah mergea singur la locul unde pastram borcanasul cu crema si imi arata sa-i dau pe fata. Era evident ca ii facea bine”, a declarat Stephanie pentru revista Mirror.
Stephanie a documentat progresul fiului ei cu foarte multe fotografii. Dupa zece luni de folosit cremele preparate de mama lui, eruptiile lui Isaiah au disparut si pielea lui era curata. Reactiile alergice care o impiedicasera pe Stephanie sa se dea cu parfum sau sa se spele pe cap cu sampon parfumat au disparut si ele.
L-au consultat in total 35 de doctori”, a spus Stephanie. “Toti au diagnosticat eczema si au prescris medicamente pe baza de steroizi. Vreau sa le arat tuturor acestor doctori fotografiile, sa vada cum s-a vindecat pielea lui Isaiah.
In primul si in primul rand, cea mai buna veste e ca baiatul care nu putea suporta nici cea mai mica atingere este acum un baiat fericit si activ.
Am pierdut primul an din viata lui. Nu am putut sa-l imbratisam sau sa-l pupam”, a povestit Stephanie. “Acum il strangem in brate mereu. E o dulceata de baiat, iti vine mereu sa-l dragalesti.
Acum Stephanie isi foloseste instinctul pentru a-i ajuta si pe altii cu asemenea probleme si documenteaza in continuare povestea lui Isaiah pe blog.

~~~~~~~~~~~

SURSA AICI

26 de comentarii:

  1. Da. În partea ăsta de lume, e o normalitate. Cunosc personal mămici cu copii diagnosticați cu eczema, punct.
    Se chinuie ca nu au ce face. Dacă cineva le-ar spune că se poate și altfel, parintii ar fi scandalizați.
    Doar doctorii sunt crezuri ca și cum ar fi Dumnezeu.
    Sunt doua variante, ori nu știu ,ori nu vor sa spună ce este . Probabil ca trebuie sa se vândă medicamentele și e nevoie de "consumatori".

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi am fost la 6 cabinete si am trecut prin cosmaruri identice, doamneeeee. parca e povestea iubitei mele fetite! Ce binecuvantati am fost sa mergem la o homeopata buna si ne-a ajutat sa scapam de blestemul alopatiei!Acum suntem sanatoase, iubita mea face in curand 3 ani si e curata ca roua!Nici nu mai speram, dar homeopatia mi-a facut miracolul!
    Va multumesc dragi doamne ca existati si ajutati!
    Beatrice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus Feli, ma bucur si iti multumesc pentru ceea ce faci, eu am refuzat sa vaccinez fetita dupa ce am citit Vacinurile- preventie sau boala? scrisa de o mamica medic pediatru din Cuj, in care am crezut. Acum fetita noastra are 1 an si 9 luni, ne trec pe la urechi tot felul de stiri ca ar fi revenit poliomelita, ca se impune vaccinarea rapida, etc. Sotul meu a devenit mai agitat in acest sens, eu, caut informatii, asa ca m-as bucura sa ma ajuti si pe mine. Asa am gasit si blogul tau. Multumesc din inima! - adriana.costache@jurisdinamica.ro

      Ștergere
    2. Cum le cheama pe homeopate?

      Multumesc.

      Ștergere
    3. Adriana, tie ti-a mai disparut din frica, acum ca ne cunoastem :-)

      bucale, la ce homeopate te referi?

      Ștergere
  3. Te rog un link articol orice despre tuse convulsiva. Nevaccinat...tuse....automat ii zic ca sigur are tuse convulsiva. Eu ma documentez de zor ca ma bat la cap cu vaccinul si antibiotice. Scuze out topic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vino pe Facebook pe grupul "Vaccinuri? - Nu, multumim", sunt acolo f. multe articole.
      De curiozitate: de ce sa mergi la doctor cand copilul tuseste? Nu am fost niciodata, copilul stie inca de la 3 ani ca la tuse corpul lui elimina ceva, plamanii se curata... procese biologice normale... cand mama e informata si relaxata, copilul e la fel, iar tusea pleaca exact cum a venit :-)
      Sanatate si intelepciune!

      Ștergere
    2. Ca ma bat toti la cap ...mama rea ce sunt nu vreau sa imi vada doftorul copilul bolnav.

      Ștergere
    3. Si totusi,daca toate astea s-au intamplat(doctor I,analize) ce solutii sunt? Mai ales la bebelusi? Ca mame crescute de mame cu medicin alopata este dificil, si dupa nopti nedormite din cauza febrei si teams bunicilor si poate a tatalui, ne este grey, tare greu uneori.CE ma mai intaresc sunt articolele acestea,multumesc!

      Ștergere
    4. Te referi la solutii pentru a atenua traumele provocate de intepat la analize si de doctori?
      Uite aici:
      http://sanatate.findtalk.biz/t3170-metoda-terapeutica-pentru-rezolvarea-conflictelor-suferite-de-copii

      Ștergere
  4. Baietelul meu a facut neurodermatita la exact 33 ore dupa hexavaccinul de la 3 luni. Totul a fost tinut sub control in perioada cat a fost alaptat exclusiv, dar dupa diversificare au inceput problemele - eczema s-a extins pe tot corpul, baietelul meu nu putea dormii ( si nici noi ) mai mult de 2 ore legat din cauza mancarimilor ce mai ales noaptea erau insuportabile. Indiferenta medicilor si faptul ca toti ne prescriau creme cu cortizon ne-a facut sa cautam raspunsuri in alte locuri. Ajutorul a venit in urma citirii cartii Miracolul Detoxifierii a medicului naturopat Robert Morse. La interval de 2 saptamani dupa ce toata familia a renuntat la produse lactate , pielea baiatului nostru a inceput sa se curete. Dupa 2 luni a devenit perfect curatica, asa cum nu o mai vazusem pana atunci. Pielea se zice ca este al 3 rinichi deci un organ de eliminare imens. Atata timp cat organismul bebelusului nu face fata cu succes la eliminarea metalelor grele din vaccinuri ( pot exista depuneri de mercur chiar si in rinichi , nu doar creier) respectiv a toxinelor / acizilor aferente unei alimentatii cu multa proteina animala, pielea reactioneaza urat incercand sa elimine ea aceste lucruri. MUlte boli de piele sunt diagnosticate gresit ca boli de piele, ele fiind de fapt boli ale unui intestin inflamat, invadat de paraziti ( de toate dimensiunile de la microscopice - bacterii rele, virusi pana la mari de gen viermi intestinali), sau a unui intestin perforat....etc. Eczema este o boala inflamatorie cronica,,,,,,subliniez inflamatorie, din aceeasi familie cu astmul, datorita faptului ca ea netratata din timp poate duce si la astm.
    O dieta vegetariana, poate rezolva simplu aceste afectiuni deoarece le elimina CAUZELE. Pe noi acest tip de dieta ne-a ajutat, fara medicamente speciale dar cu o supraveghere atenta a dietei copilasului si o alaptare extinsa - de minim 2 ani. Multa sanatate tuturor !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu alaptez inca fetita, desi avem 1 an si 9 luni, insa consumam produse lactate, adica branza de vaca facuta de mine, branza de capra, iaurt din lapte de vaca, mama chiar ma bate la cap sa ii dau si laptele de vaca sa il bea, copilul nepreferandu-l insa, doar in varianta preparata, cum spuneam. Nu i-am facut nici un vaccin, dar nu stiu ce sa fac cu produsele lactate. Dar laptele de capra? E permis? Voi ce credeti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari pentru fetita nevaccinata si inca alaptata. daca inca o alaptezi, de ce crezi ca mai are nevoie de produse lactate de la alte animale?
      Laptele de capra (proaspat!!!) ar fi indicat pentru bebeii care nu pot fi alaptati, fiindca este natural si deci sanatos, spre deosebire de otravurile din laptele praf.
      In rest, eu m-as concentra pe aport de calciu din surse vegetale, slava domnului ca sunt destule, e plin internetul de informatii.
      Toate cele bune!

      Ștergere
  6. Buna ziua ,Am un bebelus de sase luni iar la vaccinul de doua luni pe care am simtit ca nu trebuie sa l fac insa l am facut,imi voi simti constiinta incarcata toata viata ca nu mi am ascultat sufletul , instinctul,am avut mari probleme.La 24 de ore dupa vaccin copilul a inceput sa aiba scaune diareice .Am ajuns la urgenta unde medicii doar se uitau si dadeau din umeri ,la cateva ore l au diagnosticat cu roravirus , i s a administrat antibiotic si totusi dupa patru zile copilul nu reaactiona, am repetat din nou toate analizele posibile si am trecut pe alt antibiotic ,medicii mentionand ca de fapt este vorba si de o enterocolita .Timp de o saptamana jumatate copilul meu a fost perfuzat i stare de letargie.Inte timp i s a administrat si trei doze de albumina.Oare este posibil asa ceva ?Rotavirus, enterocilita nici ei nu cred ca au stiut prea bine ce avea copilul.Oare sa fie coincidenta atat de mare , toate aceste reactii imediat dupa vaccin ?In final ne au spus ca are si o alergie la proteina din lapte.Nimeni ,niciodata nu se va mai atinge decopilasul meu.Ma puteti ajuta , care este recomandarea pentru a mai indrepta ce se poate din greseala facuta.In prezent il alaptez .Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua ,
    Am un baietel de sase luni la vaccinul de doua luni am avut mari probleme .Am fost internati doua saptamani , la numai 24 de ore dupa vaccin copilul a avut nenumarate scaune apoase, a fost diagnosticat prima data cu roravirus i s au administrat antibiotice la care organismul nu a raspuns , am repetat analizele , au schimbat antibioticul si au afirmat ca este vorba si de o enterocolita .Ei da !!!Ce coincidenta , imediat dupa vaccin copilul a luat toti acesti virusi .Nu cred nicio secunda ca a avut asa ceva , stiu sigur ca de la vaccina fost ,mai ales ca bebe la cateva ore dupa vaccin a inceput sa aiba niste episoade urate ,gen ca si cumar fi trentit de undeva de la inaltime si l ar fi durut foarte tare , un cosmar , nu mi mai recunosteam copilul .Cum pot repara acesta geseala , ce pot face pentru el , in prezent alaptaz .Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles ca medicii vor sustine intotdeauna ca este "coincidenta", ca "de fapt" mai era si altceva, ei dau vina pe ORICE, numai sa nu admita ca vaccinul a avut rolul esential in declansarea simptomelor.
      Culmea incompetentei chiar in sistemul lor aberant: au dat bietului bebelus ANTIBIOTICE dupa ce au diagnosticat rotavirus!!!!!!!!!! "Rotavirusul" este oricum o inventie alopata, DAR chiar si presupunand ca ar exista, pana si in teoria lor imbecila NU E VOIE sa dai antibiotice impotriva unui "virus"!
      Doamne fereste :-(

      Ștergere
    2. Cea mai buna solutie: renuntarea la orice fel de vaccinuri, pentru totdeauna!

      Ștergere
  8. Buna Feli,
    Am o fetița de doua luni si câteva zile pe care am vaccinat o doar la naștere.De 1 luna are dermatita.Am fost la pediatru si mi a zis ca este un factor genetic,eu ma gândesc ca nu cumva sa nu fie o reacție adversa a celor doua vaccinuri administrate la naștere..?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Te asteptai ca pediatrul sa spuna ca s-ar putea sa fie reactie de la vaccinuri? Eu personal nici nu as spune "reactie adversa" (asta ar insemna ca vaccinurile ar avea si vreo reactie pozitiva, ceea ce nu este cazul).
      Bine-ai venit pe blogul meu, informeaza-te acum temeinic si te vei lamuri ca sanatatea nu vine din seringa, iar vaccinurile sunt o afacere cu otrava, o afacere care are succes doar la parintii manipulati si neinformati.
      Toate bune!

      Ștergere
    2. Mulțumesc pentru răspuns,deja am refuzat vaccinarea de la 2 luni urmează sa merg mâine sa dau declarație!!mi au spus ca nu am sa pot sa mi înscriu copilul la școala.Sugereaza mi o formalitate ca sa majustific in fata pediatrului deoarece nu vreau s o supăr prea tare:)

      Ștergere
    3. Ce manevre interesante, observi? Se sustine ca vaccinurile ar preveni boli, DAR cand le spui doctorilor ca refuzi, vin cu argumentul inscrierii la scoala. Pai pana la urma care e treaba? Vaccinurile previn boli sau sunt pasaport pentru inscrierea la scoala? Probabil asta prinde la parintii naivi :-(
      Declaratia de refuz o gasesti aici:
      https://bucovinaprofunda.wordpress.com/2011/05/24/cum-se-poate-refuza-vaccinarea-copiilor-baza-legala/

      Ștergere
  9. Buna Feli!Am o fetița de 2 luni si cam de o luna are o dermatita.Am fost la pediatru si mi a zis ca aceasta dermatita este un factor genetic.Ma gândesc , nu este o reacție adversa a celor doua vaccinuri administrate la naștere?

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine v-am gasit. Tocmai zilele trecute am venit cu fetita de 5 ani jumate de la dermatolog. Are pe picioare eczeme. Am primit ca si tratament Advantan care contine corticosteroizi. Cu ce îl pot înlocui. Fetita mea are mancarimi si incep sa se intinda si pe mâini si putin pe fata. Din păcate are toate vaccinurile făcute, mai putin cel de 5 ani, cu diagnostic alergica la acarieni, posibil astmatică, cat a fost mica a avut multe episoade de insuficienta respiratorie cu aplicarea tratamentelor pe baza de cortizon, operata de polipi, iar in momentul de fata respira pe gura ( din cauza polipilor) si stranuta foarte des dimineata, ai impresia ca este racita tot timpul, iar eu mă lupt cu "lumea" din jurul ei. Nu stiu ce tratament sa-i aplic. Am nevoie de sugestii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Diana, daca m-ai gasit si ai si lasat un comentariu inseamna ca nu esti multumita cu "tratamentul" primit. Cremele cu cortizon NU vindeca nimic, NU rezolva nimic, ci doar suprima simptomele pe termen scurt, dupa care ele reapar, uneori si mai puternic, deoarece corpul incearca sa incheie procesul.
      Inainte de a aplica alte "tratamente" (dupa ce vad ca a fost bombardata cu chimicale, saracuta), trebuie gasita mai intai cauza simptomelor, nu crezi?
      Iti recomand sa mergi la dl. dr. Rares Simu din Bucuresti, stiu de la multe mamici ca este un medic foarte competent in cazuri similare cu al fetitei tale.
      Toate cele bune!

      Ștergere
    2. Bine v-am gasit,doamna Felicia!Acum am descoperit ca dumnavoastra ati infiintat acea comunitate pe fb. Felicitari pentru munca dumnavoastra! Sunt mamica de baietel de 5 luni nevaccinat, fapt pt care am primit destula hula. Va rog din suflet sa ma acceptati in grupul dumneavoastra. Nu am facut decat o singura postare antivaccinare pt ca sunt educatoare si nu am dorit sa dau curs la polemici. Andreea Elena e numele meu si la profil am o poza impreuna cu baietlul meu. V-as fi recunoscatoare sa ma acceptati. Am cel putin 5 mamici prietene cu copii nevaccinati si ne sprijinim reciproc. Cu cat vom fi mai multi, cu atat vom deveni mai vizibili. Sanatate si inima buna!

      Ștergere